Kronik Hastalıklar Neden Salgın Gibi Durmadan Artıyor?

Kronik Hastalıklar, bedenimizin  kendini yenileme ve düzenleme yetersizlikleri ile beraber bağışıklık sisteminin yanlış çalışması nedeniyle ortaya çıkmaktadır.

İnsan bedeni mükemmel tasarlanmıştır. Olağanüstü bir onarım mekanizmasına sahiptir. Bağışıklık sistemimizin tek görevi bizi dış tehditlerden korumaktır. Ancak günümüzde  vücut kendini yenileme kapasitesinin üstünde bir yükle karşılaşmaktadır.

Modern hayatın getirdiği teknoloji ile beraber Maruz kaldığımız elektromanyetik alanlar, genetiği değiştirilmiş gıdalar, hibrid tohumlar, gereksiz antibiyotik  kullanımı, hava kirliliği, sigara dumanı, Hasta binalarda yaşamak ve yoğun stres vücudun başa çıkabileceğinden çok daha fazlasıdır.

Biz vücudumuzu zararlı etkilerden arındırıp kendini onarma kapasitesini arttırarak hastalıkların kolay ve yan etkisiz bir şekilde tedavisini sağlamak olmalıdır.

Yaşadığınız bazı şikayetler bize bağışıklık sisteminizin durumu ile ilgili çok önemli ipuçları verir. Aynı zamanda bu yakınmalar ilerde gelişebilecek ciddi hastalıklarında ilk belirtisi olabilir.

Eğer aşağıda yazan şikayetleriniz varsa dikkatli olmalısınız. Altta yatan kök nedenleri sorgulanmalı, ilaç tedavileri ile sorunlar halının altına süpürülmemelidir.

ÖZELLİKLE

☑️Sabah yorgun kalkmak
☑️Gün içinde enerjinizin düşük olması, halsizlik, bitkinlik
☑️Uykuya dalmakta zorlanmak, derin uykuya dalamamak, sürekli gece uykudan uyanmak
☑️Kabızlık,gaz, şişkinlik, midede yanma, reflü gibi sindirim sistemi sorunları yaşamak
☑️Kış aylarında çok sık nezle-grip geçirmek, bu hastalıkların 7 günden uzun sürmesi
☑️Alerjik reaksiyonlar
☑️Ağızda yaralar, uçuk ve aftlar
☑️Depresif, endişeli, kaygılı ve mutsuz hissetmek
☑️Unutkanlık, odaklanamama, zihnin keskin olmaması, beyin sisi gibi sorunları
☑️Kronik ağrılar ve kramplar

Bağışıklık sisteminizde sorunlar olduğunu ve önlemler almanız gerektiğini söyleyen erken uyarı belirtileridir.

Bu belirtiler dikkate alınmaz ise zamanı geldiğinde bedeniniz sizi kısa zamanda yolda bırakacaktır. Bu şikayetler KANSER başta olmak üzere otoimmün hastalıklar, SEDEF, ürtiker, egzema gibi cilt hastalıkları, ülseratif kolit, Chron gibi sindirim sistemi hastalıkları,  MS,alzheimer, demans gibi nörodejeneratif hastalıklar, romatizmal hastalıklar, ilaç tedavisine yanıt vermeyen alerjiler, Fibromiyalji, migren gibi çok sayıda KRONİK hastalığın ilk ayak sesleri olabilir.

Bu yakınmalar varsa alarm zilleri çalmaya başlamış denektir. Acilen harekete geçmeliyiz. İlk amacımız bozulmuş olan bağışıklık sistemini onarmak ve onu güçlendirmek olmalıdır.

İlaçlar ile yakınmaları baskılamadan, Bütüncül Tedavi  yaklaşımı benimsenmeli, hastalığı oluşturan nedenlere yönelik önlem ve tedaviler ile vücudumuzun bozulmuş olan dengesi yeniden tesis edilmelidir.

Sağlıklı Bir Yaşam İçin Tamamlayıcı ve Destekleyici Terapi Yöntemleri

Bizim amacımız;  yenilikçi, uygulanabilir, tamamlayıcı ve kişiye özel yaklaşımlar ile  hastaları sağlıklı yaşama ulaştırmayı hedefliyoruz.

Aynı zamanda sağlığınızı koruyabilmek ve yeni bir yaşam tarzı alışkanlığı elde edebilmek için  için sağlıklı yaşam konusunda size yardımcı oluyoruz.

Biz insanın zihinsel yaratıcı  gücünün her şeyi çözebileceğine  inanıyoruz